همه چیز در مورد عکاسی

آتلیه عکسبرداری و فیلمبرداری حرفه ای دیجیتالی

همه چیز در مورد عکاسی

آتلیه عکسبرداری و فیلمبرداری حرفه ای دیجیتالی

دوربین جدید Canon PowerShot S5 IS و تکنولوژیهای جدید

دوربین جدید Canon PowerShot S5 IS و تکنولوژیهای جدید بالاخره چیزی که همه در نمایشگاه PMA 2007 انتظارش را می کشیدند عرضه شد، دوربین جدید Canon PowerShot S5 IS. دوربین جدید S5 IS دارای یک حسگر 8 مگاپیکسلی از نوع CCD با اندازه 1/2.5" (5.8 در 4.3 mm) و یک لنز زوم 12 برابر به همراه ثابت کننده تصویر می باشد. متاسفانه این لنز اگر چه در حداکثر زوم خود – معادل432 میلیمتر- برد زیادی دارد، اما همچنان در واید- معادل 36 میلیمتر- به اندازه مدل قبلی خود S3 IS می باشد. اصلاحات این دوربین شامل سیستم ردیاب چهره هنگام استفاده از AF و AE و نیز برطرف کردن قرمزی چشم هنگام مرور عکس ها، LCD چرخان 2.5 اینچی و کفشک فلاش خارجی می باشد. S5 IS دارای پردازنده DIGIC III می باشد. سیستم ردیاب چهره به کمک این پردازنده، فوکوس، نوردهی و خروجی فلاش را برای عکاسی از مردم بهبود بخشیده است. دامنه حساسیت هم از 80 تا 1600 است و تکنولوژی پیشرفته کاهش نویز در DIGIC III باعث می شود دوربین عملکرد بهتری در نور کم داشته باشد. این دوربین نیز مانند مدل های قبلی خود قادر به فیلمبرداری با کیفیت VGA با صدای استریو و نیز عکاسی در حین فیلمبرداری می باشد. S5 IS با لنزهای مبدل تله و واید و کلوزآپ و نیز همه فلاشهای Canon EX Speelite سازگار است. سیستم جدید ردیاب چهره پردازنده جدید Canon DIGIC III چندین ویژگی جدید در این دوربین را که برای گرفتن عکسهای بهتر طراحی شده اند به همراه دارد. سیستم ردیاب چهره، تا 9 صورت را در یک صحنه ردیابی می کند و بر طبق آن فوکوس، نوردهی و خروجی فلاش را تنظیم می کند. این سیستم حتی در جمعیت زیاد و هنگامی که سوژه ها دور بوده یا در قاب تصویر در حال حرکت هستند نیز با دقت عمل می کند. چیزی که ردیاب چهره را منحصر به فرد می کند این است که این سیستم را هنگام فیلمبرداری هم می توان فعال کرد، که فوکوس و نوردهی به طور پیوسته برای سوژه های در حال حرکت تنظیم می شود. از آنجایی که این تکنولوژی سخت افزاری است، با همان سرعت استاندارد AiAF عمل می کند. همراه با کاهش قرمزی چشم که هنگام عکاسی عمل می کند، S5 IS دارای اصلاح قرمزی چشم برای عکسهای ثبت شده می باشد، که نیاز به اصلاح عکس در رایانه را کاهش می دهد. وقتی این ویژگی هنگام مرور عکسها فعال شود، "اصلاح قرمزی چشم" از تکنولوژی ردیاب چهره برای تجزیه و تحلیل تصاویر انتخاب شده استفاده می کند تا هر گونه قرمزی چشم را از بین ببرد. کاربران همچنین به طور دستی نیز می توانند قرمزی چشم را از بین ببرند. عکاسی خلاق S5 IS دامنه وسیعی از حالت های عکاسی، از اتوماتیک کامل تا دستی کامل را در اختیار کاربر می گذارد. ویژگی "My Category" در این دوربین بر اساس عملکرد سیستم ردیاب یا نوع حالت عکاسی با نامگذاری و طبقه بندی خودکار عکسها مثلا در گروه مردم، منظره و رویدادها، مدیریت آنها را راحت تر کرده است. PowerShot S5 IS از ویژگی هایی بهره می برد که شاید برای عکاسان حرفه ای کاربرد خاصی داشته باشد. سیستم جدید فوکوس خودکار در عکاسی پیوسته، تا سرعت 1.5 فریم در ثانیه قادر است روی یک سوژه در حال حرکت فوکوس کند. هیستوگرام زنده نیز یکی دیگر از ویژگی های جدید S5 IS . ماخذ:www.akkasee.com
نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 http://free-tools.blogsky.com/

سخن روز:

-سخن های بزرگان و شاعران
-سخنان شاعر بزرگ فردوسی
-ضرب المثلهای معروف دنیا
-سخنان معصومین بزودی
-طنز روز بزودی


عکس آنلاین بزودی



این سیستم چیست؟

شاید خیلی از شما صاحبان سایت و مخصوصا وبلاگها دوست داشته باشید یک سری امکانات جالب در وبلاگ و یا سایت خود بگذارید که یکی از آن امکانات سخن روز میباشد که شامل سخن بزرگان ، سخن شاعران ، ضرب المثل های مختلف باشد که وبلاگ ترفند و آموزش رایگان برای شما یک سری از از این امکانات را برای شما وبمستر ها آماده کرده و در حال افزایش میباشد.

مزیت این سیستم چیست ؟

شما بدون نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی و اطلاع داشتن از زبانهای برنامه نویسی و همچنین بدون نیاز به امکانات خاص سرور میتوانید سخنان بزرگان و شاعران و ضرب المثل های کشورهای مختلف را نمایش دهید. این کار حتی در وبلاگهای موجود در بلاگر ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای ، بلاگ فا و ... و همچنین در سایتهای مانند Lycos ، NetFirms ، FreeServers و ... بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میباشد.

کورش(k2-4u) دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 http://k2-4u.com

سلام وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن
تک تولز یک دشمن سر سخت برای پسورد سندر ها
https://shabgard.org/forums/showthread.php?t=11731
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/help%20Tak%20Tools%202%20Beta.GIF
http://takfanar.persiangig.com/Cracked/myf/zip/Tak%20Tools%202%20Beta.zip Send to all Plz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد