همه چیز در مورد عکاسی

آتلیه عکسبرداری و فیلمبرداری حرفه ای دیجیتالی

همه چیز در مورد عکاسی

آتلیه عکسبرداری و فیلمبرداری حرفه ای دیجیتالی

دوربین SD890 IS کانن

 

canon_sd890is.gif


کانن دوربین Powershot SD 890 IS خود را معرفی کرد. این دوربین دارای 10 مگاپیکسل صفحه حساس، زوم 5X برابر 185- 37 میلیمتر دارای لرزه گیر، 9 نقطه فوکوس خودکار، شناساگر صورت، 2.5 اینچ LCD با 230 هزار پیکسل و ISO تا 1600 است. این دوربین با باطری Li-Ion و کارت حافظه SDHC کار می کند. وزن این دوربین 155 گرم است و پردازشگر DIGIC III دارد.


نظرات 1 + ارسال نظر
golpoosh جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:57

راهنمایی برای خرید!
________________________________________
سلام
من تو زمینه نقاشی فعالیت میکنم چند وقتی هست که تصمیم گرفتم دوربین بخرم تا 700_800 هم میتونم هزینه کنم قصد عکاسی حرفه ای هم ندارم ولی میخوام دوربینی بخرم که ضرر نکرده باشم!
طی تحقیقات خودم بین 3 مدل نمیتونم انتخاب کنم!
-Dcanon400 یا350ِِD
-canons5is
-nikonp80
طی تحقیقات من نیکون مورد نظر من وارد ایران نشده ولی با فرض اینکه امکان خریدش برای من باشه کدام یک از این دوربین ها برای من مناسب تره؟
لازم هست که بگم میدونم مدل 400دی یا350ِِD حرفه ای هست وبه دو مدل دیگر ارجحیت داره ولی من دوربین راحتی میخوام که لازم نباشه در موقعیت های مختلف لنزش را عوض کنم سوال من اینکه لنز 400دی تا چه حدی پاسخگوی نیاز من هست؟ آیا لازم که من براش لنز دیگه ای تهیه کنم؟ این مدل 400دی چقدر سنگینه آیا میتونم همیشه اونو همراهه خودم داشته باشم؟
وحالا در مورد کاننs5is ونیکون که در بالا اشاره کردم کدام مدل را پیشنهاد میکنید؟ نیکون بهتره یا کانن؟
نیکون باتری لیتیومی داره ولی کاننs5is نه!نیکون لنز سوم وفلاش خارجی نمیخوره! فوکوس دستی هم نداره ولی کاننs5is داره! ونیکون زوم 18 و10 مگا پیکسل ولی کاننs5is زوم 12 و8مگاپیکسل!
قیمت تقریبا" مثل هم حالا اگه میشه من را راهنمایی کنید؟
یه سوال دیگه در حال حاضر فرقی بین چینی وزاپنی اصل هم هست؟ آیا می ارزه به خاطر زاپنی بودن پول بیشتری بدم؟

یه توضیح راجع به اندازه سنسور میخواستم ?! راستش یه عکاس بهم گفت کهs5is نمیتونه انتخاب خوبی باشه به خاطر اندازه سنسورش من منظورش را نمیفهمم!یعنی اندازه سنسور خیلی موثر هست؟
بهترین انتخاب تو سریLSR با قیمت600-700 چی میتونه باشه؟
آیاcanon350D به سفارش آمریکا با لنز فکر میکنم20_95 mmبا قیمت550000 میتونه انتخاب خوبی باشه?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد